)

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky Topdeal.cz

Obchodní podmínky

Pojmy:

Obchodní podmínky– tyto všeobecné obchodní podmínky.
Provozovatel platformy Topdeal.cz – Amriforgen s.r.o., registrační číslo/číslo licence: 19181850, se sídlem Ostrava, Sušilova 1, 70900
Uživatel– fyzická osoba, která uzavírá s Provozovatelem smlouvu o koupi zboží.

Smlouva o službách, nákupu zboží – smlouva uzavřená mezi provozovatelem a uživatelem o poskytování služeb, zboží.
Občanský zákoník– zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Služby– plnění poskytovatele ze smlouvy o poskytování služeb směrem k uživateli specifikované v bodu 2. obchodních podmínek.
Uživatelský účet– virtuální prostředí, které je uživateli poskytováno na základě smlouvy o službách provozovatelem
Elektronická adresa uživatele– adresa, kterou uživatel uvedl v registračním formuláři
Helpdesk– místo pro elektronickou komunikaci mezi uživatelem a provozovatelem, adresa topdeal@email.cz

Vysvětlivky:

Poskytovatel a provozovatel e-shopu – Je provozovatelem platformy. Provozuje platformu a je zodpovědný za schvalování a příjem ověřených a kvalitních dodavatelů/prodejců zboží, kteří se mohou registrovat do platformy z celého světa. Dále je zodpovědný za příjem objednávek od zákazníků, vyřizování reklamací zboží, je zodpovědný za celkový provoz platformy a za zboží, které platforma nabízí.

Všeobecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup na platformě /online topdeal.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti provozovatele platformy, prodávajícího a kupujícího (zákazníka).
E-shp Topdeal.cz je provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese: https://www.topdeal.cz/
Provozovatelem platformy je Amriforgen s.r.o., registrační číslo/číslo licence: 19181850, se sídlem Ostrava, Sušilova 1, 70900 (dále jen “provozovatel“).

Prostřednictvím platformy prodávají zboží zahraniční a tuzemní subjekty.
Provozovatel platformy topdeal.cz není prodávajícím zboží obchodovaného prostřednictvím platformy topdeal.cz, nýbrž zprostředkovává pro prodávající uzavírání kupních smluv se zákazníky tím, že provozuje webovou prezentaci jako platformu, ve které umožňuje prodávajícím prezentovat jejich zboží a kupujícím projevovat o vybrané zboží zájem a zprostředkovává výměnu informací mezi prodávajícím a kupujícím až k případnému uzavření kupní smlouvy.
Provozovatel platformy je ze strany jednotlivých prodávajících oprávněn vyhlásit tyto obchodní podmínky smlouvy, a dále obstarává pro prodávající některé další záležitosti tak, aby byly součástí kupních smluv uzavíraných prostřednictvím platformy topdeal.cz.
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup uskutečňovaný spotřebiteli.
Prostřednictvím katalogu zboží, nacházejícího se na internetové adrese www.topdeal.cz, umožňuje provozovatel platformy zákazníkům činit návrhy (objednávky) na koupi tohoto zboží.
Zboží je na platformě topdeal.cz obrazově prezentováno a je u něho uveden jeho název, popis, velikostní tabulka, kupní cena, popřípadě další doplňující informace.
Ve věcech, ohledně nichž platí přípustnost volby práva, se kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím platformy topdeal.cz řídí právem České republiky.
Komunikace mezi kupujícím a prodávajícím probíhá až do případného uzavření smlouvy prostřednictvím platformy. Případná komunikace mezi kupujícím a provozovatelem probíhá prostřednictvím elektronické pošty. Kontaktní adresa provozovatele je topdeal@email.cz
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Výběr zboží k objednání zákazník provádí jeho vložením do nákupního košíkuna platformě.
Vyplněním a odesláním objednávkového formuláře z webového rozhraní v platformě činí zákazník závaznou objednávku vybraného zboží. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Zákazník je povinen před odesláním objednávkového formuláře zkontrolovat všechny vyplněné údaje a všechny jím provedené volby možností tam, kde se nabízí variantní provedení či variantní jednání. Do okamžiku odeslání objednávkového formuláře může zákazník opravovat chyby a taktéž měnit obsah objednávky. Kupujícímu je umožněno seznámit se před odesláním objednávky s těmito všeobecnými obchodními podmínkami.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy adresovaným alternativně subjektům, které prodávají zboží prostřednictvím platformy topdeal.cz.
Provozovatel platformy objednávku předá subjektům, které prodávají prostřednictvím platformy topdeal.cz vybrané zboží, a to buď přímo, anebo s využitím řetězení platforem prostřednictvím další platformy určené prodávajícími.
Provozovatel platformy neprodleně potvrdí kupujícímu obdržení objednávky, a to elektronickou poštou na adresu, kterou kupující uvedl v objednávce.
Spolu s potvrzením obdržení objednávky je zákazníkovi zaslána rekapitulace jeho objednávky. Potvrzením obdržení objednávky se rozumí potvrzení jejího převzetí provozovatelem platformy k dalšímu zpracování.
K uzavření kupní smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím dojde akceptací (přijetím) zákazníkovi objednávky prodávajícím, o níž zákazník obdrží potvrzení prostřednictvím platformy topdeal.cz, příp. s využitím řetězení platforem též prostřednictvím další platformy určené prodávajícími.
Smlouva je uzavřena s prodávajícím, který objednávku kupujícího akceptoval. Uzavřením kupní smlouvy ztrácí objednávka účinky vůči ostatním prodávajícím.
Smlouva sestává z objednávky, potvrzení jejího přijetí a její součástí jsou tyto všeobecné obchodní podmínky. Znění všech uvedených součástí smlouvy je zpřístupněno zákazníkovi tak, že je buď zákazníkovi zasláno (viz např. odst. 2.4) anebo je zákazníkovi umožněno jeho stažení či vytištění (všeobecné obchodní podmínky umístěné na internetové adrese www.topdeal.cz). Smlouva je uzavřena v českém jazyce; některé její součásti mohou být v jazyce anglickém.
Smlouva je archivována provozovatelem platformy v elektronické podobě a není s výjimkou prodávajícího přístupná třetím osobám.
V případě, že provozovatel platforma sdělí kupujícímu odmítnutí objednávky, a to elektronickou poštou na adresu, kterou kupující uvedl v objednávce, objednávka pozbývá závaznosti, aniž dojde k uzavření kupní smlouvy. Provozovatel platformy je oprávněn odmítnout objednávku zejména z důvodu vyčerpání zásob zboží a jeho dlouhodobé nedostupnosti. Provozovatel platformy je oprávněn objednávku odmítnout rovněž z důvodu, že zákazník v průběhu období jednoho roku bezprostředně předcházejícího jeho aktuální objednávce (tj. okamžiku jejího doručení provozovateli) opakovaně, tj. alespoň v jednom případě, bezdůvodně anebo neoprávněně odmítl převzít doručované zboží zakoupené prostřednictvím platformy www.topdeal.cz
Zákazník se může za účelem objednávání zboží stát tzv. registrovaným zákazníkem.
Doba na odeslání objednávky činí standardně 1-7 pracovních dní. V 99% případů se objednávka zasílá zákazníkovi ze skladu prodejce do 2 dní. Od této doby následně plyne dodací lhůta zboží, která je uvedená v rubrice Dodací podmínky.
Zákazník vysloveně souhlasí s tím, že objednávku po jejím zaplacení nelze zrušit. Jakmile je objednávka úspěšně zaplacená, je provozovatelem nákupní platformy předána prodejci, který již pracuje na její přípravě a expedici. Zákazník tedy souhlasí s tím, že pokud si objednávkou není jistý, tak se zaplacením objednávky vyčká do chvíle, než si ověří, že danou objednávku opravdu chce uskutečnit. Po domluvě s provozovatelem lze v tomto ustanovení udělat výjimku, za podmínky kompenzace provozovateli.
Obsah kupní smlouvy
Předmětem plnění dle uzavřené kupní smlouvy je dodání zboží, specifikovaného v objednávce kupujícího přijaté (akceptované) prodávajícím prostřednictvím platformy, v množství a za cenu, které jsou určeny stejným způsobem.
Účinnost smlouvy je vázána na splnění odkládací podmínky. Odkládací podmínkou je úhrada kupní ceny ze strany kupujícího.
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Dodání zboží se provádí pouze na místa nacházející se v České republice.
Zboží je na místo dodání odesíláno především ze zahraničí.
Způsob doručení zboží volí kupující při vyplňování objednávkového formuláře.
Dodací podmínky, včetně údajů o případně účtovaném dopravném (poštovném) a včetně pravidel stanovených pro případ neúspěšného doručování zásilky se zbožím, jsou podrobně specifikovány ve zvláštní rubrice. Tyto dodací podmínky jsou součástí těchto obchodních podmínek.
Provozovatel si vyhrazuje právo v případě dočasné nemožnosti dodání z důvodu neodvratitelných a nepředvídatelných překážek či tzv. vyšší moci, které vznikly bez jeho zavinění, dodací dobu prodloužit v závislosti na těchto překážkách. Neodvratitelnou a nepředvídatelnou překážkou či tzv. vyšší mocí je zejména povstání, nepokoje, extrémní výkyvy počasí, epidemie, karantén, stávky, omezení přepravy a dopravy nezávislé na vůli Provozovatele apod.
Způsob placení kupní ceny volí kupující při vyplňování objednávkového formuláře. Cena se platí v korunách českých.
Platební podmínky jsou podrobně specifikovány na internetové adrese www.topdeal.cz ve zvláštní rubrice. Tyto platební podmínky jsou součástí těchto obchodních podmínek.
Platí-li kupující vedle kupní ceny zboží též dopravné (poštovné) či jiné poplatky související s jeho objednávkou, hradí se všechny platby najednou.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
Kupující je povinen při převzetí zásilky se zbožím stav zásilky překontrolovat. V případě, že je doručovaná zásilka poškozena, sepíše o tom kupující s přepravcem zápis.
Pravidla zpracování osobních údajů a pravidla jejich ochrany jsou podrobně specifikována na internetové adrese www.topdeal.cz v rubrice nazvané /podminky-ochrany-osobnich-udaju/. Tato pravidla jsou součástí těchto obchodních podmínek.
Při prodeji zboží prostřednictvím platformy topdeal.cz s využitím řetězení platforem není prodávající oprávněn dovolávat se v žádném případě vůči kupujícímu pravidel obchodování stanovených pro navazující platformu určenou prodávajícími.
Další ustanovení

 

4.1. Existuje nebzpecí vdechnutí, či pozření malých částic stavebnice, především u dětí do 5 let. Dbejte na bezpečnost při manipulaci. Produkty jsou určené pouze pro sběratelské účely. Nebezpečí vyplývajíci z nesprávného použití výrobku je vyobrazeno na každém produktu.

4.2. Kupující žádá Provozovatele, aby s provedením zprostředkování započal okamžitě, ještě před uplynutím čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od Smlouvy. Provozovatel tímto sděluje Kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od Smlouvy.

4.3. Provozovatel se zavazuje řešit případné ztráty či poškození zásilek se zbožím směrem od Dodavatele ke Kupujícímu, a to ve prospěch Kupujícího tak, aby mu nevznikla žádná škoda plynoucí z této události.

4.4. Provozovatel nenese odpovědnost za škodu způsobenou nesprávnou manipulací se zbožím.

4.5. Odměna Provozovatele je zahrnuta v částce u zboží uvedené v nákupní galerii Provozovatele.

4.6. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

4.7. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.

4.8. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů).

 

Reklamace

 

  1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
  2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
  • ode dne převzetí zboží,
  • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí,
  • ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
  1. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy
  • poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodání alkoholických nápojů, které mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
  • dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
  1. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
  2. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na e-mailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
  3. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  4. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
  5. Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  6. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  7. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu   a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  8. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

5.1. Provozovatel se zavazuje řešit reklamace svých služeb (nedodání zboží, prodleva s dodáním zboží či dodání jiného zboží).

5.2. Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za vadu zboží či za škodu způsobenou vadou zboží) řeší Kupující samostatně přímo s Dodavatelem zboží.

5.3. Pokud Kupující požádá, Provozovatel vyřídí reklamaci zboží za Kupujícího u Dodavatele za těchto podmínek:

a) od dodání zboží neuplynula lhůta delší než 14 dní,
b) reklamované zboží je ve čtrnáctidenní lhůtě reklamováno prostřednictvím žádosti o reklamaci skrze email: topdeal@email.cz
c) zboží určené k reklamaci nesmí nést znaky použití 

5.4. Prodávájící/Provozovatel nenese zodpovědnost za zaplacené a nevyzvednuté zboží, k němuž měl kupující možnost jeho vyzvednutí. V této situaci zaplacená částka propadá prodávajícímu/provozovateli jakožto kompenzace za nákup zboží a za pokuty spojené s destrukci, či vrácení zboží zpět do země odeslání.

5.5. Prodávájící/Provozovatel nenese zodpovědnost za reklamaci zboží vychazejicího z bezohledného jednání ohledně převzetí zboží, či jeho manipulace.


Ochrana osobních údajů

 

6.1. Osobní údaje Kupujícího jsou uchovávány v souladu s platnými předpisy.

Osobní údaje Kupujícího jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Objednávkou služby Provozovatele Kupující souhlasí s tím, že jeho osobní údaje poskytnuté Provozovateli, budou použity pro účely vyřízení objednávky a nebudou poskytnuty třetím stranám vyjma Dodavatele.

6.2. Kupující sdělením svých údajů při používání platformy (nákup, účast v soutěži, přihlášení k odběru novinek, přispěním v diskusi, použitím zákaznického servisu aj.) souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami platformy a Dodavatelů na elektronickou adresu Kupujícího uvedenou při registraci či v objednávce a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení na tuto e-mailovou adresu či prostřednictvím SMS. Souhlas Kupujícího jako uživatele se zasíláním obchodních sdělení je dobrovolný. Kupující jako uživatel je oprávněn kdykoli tento souhlas písemně či elektronicky odvolat.

6.3. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou.

6.4. Kupující bere na vědomí, že Provozovatel musí poskytnout Dodavateli mimo Evropskou unii osobní údaje Kupujícího. Kupující dává Provozovateli výslovný souhlas k předání těchto údajů třetí osobě – Dodavateli. Kupující bere na vědomí, že Provozovatel není schopen ovlivnit nakládání s údaji Kupujících a že se na nakládání s osobními údaji mimo EU nevztahuje NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.

Zánik a změna smlouvy
7.1. Zjistí-li Provozovatel dodatečně, tj. po prvotním ověření dostupnosti zboží s pozitivním výsledkem (bod 2.6), že Kupujícím objednané zboží Dodavatel nemá na skladě, nabídne Kupujícímu zboží alternativní (bude-li takové k dispozici) a nebude-li Kupujícím odsouhlaseno, vrátí celkovou částku na účet Kupujícího a objednávku zruší.

7.2. Lokální administrátor vrací peníze na bankovní účet Kupujícího, který mu Kupující za tímto účelem sdělí.

DPH
U veškerých objednávek uskutečněných po 1.10.2021 můžeme se 100% jistotou garantovat, že budou předmětem plnění DPH (IOSS) v rámci importního režimu One Stop Shop ze strany provozovatele. Toto ve zkratce znamená, že provozovatel platformy garantuje, že u veškerých zásilek bude řádně zaplaceno CLO, DPH či jiné poplatky za zákazníka v plné výši. U objemově větších zásilek se může stát, že i přes to budou zadrženy na celnici. V tomto případě zákazník může kontaktovat zákaznickou podporu a veškeré tyto poplatky mu budou provozovatelem proplaceny na jeho náklady.

ZVLÁŠTNÍ ČÁST
1.Ochrana duševního vlastnictví

Subjekty, které prodávají prostřednictvím platformy topdeal.cz zboží, jsou povinny respektovat práva duševního vlastnictví, svědčící třetím osobám.
Každý, kdo se domnívá, že je v případě určitého zboží, prodávaného prostřednictvím platformy, porušováno právo duševního vlastnictví, svědčící třetí osobě, je vyzýván, aby o tom učinil sdělení elektronickou poštou na adresu topdeal@email.cz. Přitom je nezbytné přesně označit předmětné zboží a uvést okolnosti, které umožní posouzení věci, a to označením nebo jiným vymezením práva, které má být porušováno.
Provozovatel platformy postoupí takové sdělení prodávajícímu předmětného zboží se žádostí o nápravu.
V případě zjevně důvodného sdělení je provozovatel platformy oprávněn zabránit dalšímu nabízení a prodeji předmětného zboží prostřednictvím platformy topdeal.cz
Závěrečná část

1.1. V případě že dojde mezi prodávajícím, příp. provozovatelem platfory a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

1.2. V případě že dojde ke sporu mezi kupujícím a dodavatelem či provozovatelem, provozovatel neprodleně a to do lhůty 7 dní od oznámení vyřídí veškerou reklamaci přímo s kupujícím.
1.3. Tyto obchodní podmínky byly sepsány 17.8. 2023 a jsou účinné od 29.8.2023.
1.4. Provozovatel platformy je oprávněn tyto obchodní podmínky jednostranně měnit. Nové znění obchodních podmínek nemá zpětnou účinnost.
1.5. Tyto obchodní podmínky platí, dokud nedojde k jejich zrušení, anebo dokud nenabydou účinnosti obchodní podmínky, kterými budou nahrazeny.

Doprava a platební metody
Doba dodání
Doba dodání je pro veškerý sortiment na této obchodní galérii do 7 pracovních dnů, v případě výjimky má kupující právo nárokovat si částečnou refundaci, a to v minimálně hodnotě 10 % z kupní ceny zboží, jež za zboží zaplatil. To vše v závislosti na domluvě s provozovatelem.
Zásilka je doručena (uložena k vyzvednutí) zákazníkovi Českou poštou, Zásilkovnou, nebo PPL.
V případě poškození obalu trvejte na překontrolování obsahu zásilky s pracovníkem České pošty a sepište protokol
V případě ztráty zásilky při přepravě zasíláme na své náklady zákazníkovi zboží nové, v tomto případě je potřeba počítat s prodloužením dodací lhůty
V období svátků si vyhrazujeme prodloužit garanci vrácení peněz.
Prodejce si vyhrazuje právo v ojedinělých případech u maximálně 0.9 % (objednávek jako je například akutní a neočekávaný problém s logistikou, svátek v Asii, ukončení provozu továrny, která zboží vyráběla a dalších velmi ojedinělých situacích prodloužit dodací lhůtu až na 20 dní. Toto je nejdelší možná lhůta ze zákona na dodání zboží. Avšak i v maximálně 0.9 % případů, kdy je dodací lhůta prodejcem prodloužena však dodací lhůta doposud nikdy nepřesáhla 14 pracovních dní. Prodejce však zvolil možnost uvedení této nejdelší možné dodací lhůty pro jistotu do obchodních podmínek, neboť v případě neočekávaného problému v souvislosti s hledáním nové továrny na výrobu objednaného výrobku, zadání výrobku do výroby či jiné podobné okolnosti, je nutné, aby měl dostatečný prostor situaci napravit a zásilku odeslat.

 

Platba kartou
Ihned po zvolení možnosti “Online kartou” budete přesměrováni do platební brány Shoptet, kde rovnou zaplatíte.
Platba Dobírkou
Osobně skrze kteréhokoliv z kurýru uvedených v seznamu dopravců, lze využít možnost zaplacení na dobírku.